Merhaba,
Örnek olarak dönüşüm küresi verecek sandığın vnum değeri: 50023 olsun.
Dönüşüm yapılacak mob ise: 2002 olsun. (Zehirli Örümcek)
Yukarıdaki kod sadece bir örnek. Bunu geliştirmek size kalmış. Sandıktan çıkan dönüşüm küresi rastgele olarak şu moblardan birisine dönüşüm küresi versin diyorsanız bir dizi oluşturabilirsiniz.
Örnek;
Bunu da koda dökerseniz şöyle olacaktır.
Unutmadan bir not: Sandık quest ile çalışacağı için item_proto.txt dosyasından type değeri = ITEM_QUEST olması gerekiyor.
Örnek olarak dönüşüm küresi verecek sandığın vnum değeri: 50023 olsun.
Dönüşüm yapılacak mob ise: 2002 olsun. (Zehirli Örümcek)
Kod:
quest donusum_sandik begin
state start begin
when 50023.use begin
pc.give_item2_select(70104)
item.set_socket(0, 2002)
end
end
end
Yukarıdaki kod sadece bir örnek. Bunu geliştirmek size kalmış. Sandıktan çıkan dönüşüm küresi rastgele olarak şu moblardan birisine dönüşüm küresi versin diyorsanız bir dizi oluşturabilirsiniz.
Örnek;
Kod:
local mob = {2002, 2003, 2004}
Bunu da koda dökerseniz şöyle olacaktır.
Kod:
quest donusum_sandik begin
state start begin
when 50023.use begin
local mob = {2002, 2003, 2004}
local toplam = table.getn(mob)
pc.give_item2_select(70104)
item.set_socket(0, mob[number(1, toplam)])
end
end
end
Unutmadan bir not: Sandık quest ile çalışacağı için item_proto.txt dosyasından type değeri = ITEM_QUEST olması gerekiyor.