Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Su Render Düzenlemesi

Telif Hakkı Bildirileri için: [email protected]

admin

Administrator
Yönetici
Admin
Ekli dosyayı görüntüle 40-9131d3ac6ad739fbdbe0af5ec01dd981.mp4


Kod:
Arat:
void CMapOutdoor::LoadWaterTexture()
{
    UnloadWaterTexture();
    char buf[256]; // bigger the texture bigger the buffer
    for (int i = 0; i < 30; ++i) // count of the frames
    {
        sprintf(buf, "d:/ymir Work/special/water/%02d.dds", i+1); // Special/etc/ path can be set to a custom path
        m_WaterInstances[i].SetImagePointer((CGraphicImage *) CResourceManager::Instance().GetResourcePointer(buf));
    }
}
void CMapOutdoor::UnloadWaterTexture()
{
    for (int i = 0; i < 30; ++i) // count of the frames
        m_WaterInstances[i].Destroy();
}

Tamamen Değiştir:

void CMapOutdoor::LoadWaterTexture()
{
    UnloadWaterTexture();
    char buf[512];
    for (int i = 0; i < 99; ++i)
    {
        sprintf(buf, "d:/ymir Work/special/water/%02d.dds", i+1);
        m_WaterInstances[i].SetImagePointer((CGraphicImage *)CResourceManager::Instance().GetResourcePointer(buf));
    }
}
void CMapOutdoor::UnloadWaterTexture()
{
    for (int i = 0; i < 99; ++i)
        m_WaterInstances[i].Destroy();
}

MapOutdoor.h
Arat:
CGraphicImageInstance m_WaterInstances[30];

Kodu kendinize göre düzenleyiniz.
 
Son düzenleme:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap