Merhabalar, c++ taraflı kuleye geri dönme sistemini paylaşıyorum anlatım bana aittir sistem bana ait değildir. aynı zamanda nemere ve razadördede çalışmaktadır sistem , onların questlerini ve datalarını eklemedim isteyen benden questleri alabilir. Kanıt en kısa sürede eklenecektir.
VT
C++11 kullanmayanlar dungeon_turn_back.cpp içersine girsin
bu kodlardan kaç tane varsa hepsini bu şekilde değiştirsin.
VT
C++11 kullanmayanlar dungeon_turn_back.cpp içersine girsin
Kod:
auto it = dungeon_x.find(ch->GetPlayerID());
auto it = dungeon_y.find(ch->GetPlayerID());
auto it = dungeon_z.find(ch->GetPlayerID());
auto it = dungeon_index.find(ch->GetPlayerID());
Kod:
auto itx = dungeon_x.find(ch->GetPlayerID());
auto ity = dungeon_y.find(ch->GetPlayerID());
auto itz = dungeon_z.find(ch->GetPlayerID());
auto iti = dungeon_index.find(ch->GetPlayerID());
bu kodlardan kaç tane varsa hepsini bu şekilde değiştirsin.
Kod:
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator it = dungeon_x.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator it = dungeon_y.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator it = dungeon_z.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator it = dungeon_index.find(ch->GetPlayerID);
Kod:
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator itx = dungeon_x.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator ity = dungeon_y.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator itz = dungeon_z.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator iti = dungeon_index.find(ch->GetPlayerID);