Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Kuleye Geri Dönme Sistemi

Telif Hakkı Bildirileri için: [email protected]

admin

Administrator
Yönetici
Admin
Merhabalar, c++ taraflı kuleye geri dönme sistemini paylaşıyorum anlatım bana aittir sistem bana ait değildir. aynı zamanda nemere ve razadördede çalışmaktadır sistem , onların questlerini ve datalarını eklemedim isteyen benden questleri alabilir. Kanıt en kısa sürede eklenecektir.



VT

C++11 kullanmayanlar dungeon_turn_back.cpp içersine girsin

Kod:
auto it = dungeon_x.find(ch->GetPlayerID());
auto it = dungeon_y.find(ch->GetPlayerID());
auto it = dungeon_z.find(ch->GetPlayerID());
auto it = dungeon_index.find(ch->GetPlayerID());

Kod:
auto itx = dungeon_x.find(ch->GetPlayerID());
auto ity = dungeon_y.find(ch->GetPlayerID());
auto itz = dungeon_z.find(ch->GetPlayerID());
auto iti = dungeon_index.find(ch->GetPlayerID());

bu kodlardan kaç tane varsa hepsini bu şekilde değiştirsin.

Kod:
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator it = dungeon_x.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator it = dungeon_y.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator it = dungeon_z.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator it = dungeon_index.find(ch->GetPlayerID);

Kod:
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator itx = dungeon_x.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator ity = dungeon_y.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator itz = dungeon_z.find(ch->GetPlayerID);
boost::unordered_map<DWORD, float>::iterator iti = dungeon_index.find(ch->GetPlayerID);
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap